Tilaa uutiskirjeemme sähköpostiisi

Tilaamalla uutiskirjeemme saat sähköpostiisi tiedon tapahtumistamme noin kerran kuukaudessa.

Pidämme huolta yhteystiedoistasi. Lue alta rekisteriseloste.

Uutiskirje/sähköpostilista - rekisteriseloste

Henkilötietolain (523/1999) 10:n mukainen rekisteriseloste.

Päivitetty 5.3.2017

Päivitetty 24.5.2018 Lisätty kohtaan 11 tieto, siitä miten pitkään säilytämme yhteystietoja.

1. Rekisterinpitäjä

Härkälän Monitoimikeskus Oy

Otalammentie 193

03300 Otalampi

2. Rekisteriasioita hoitava henkilö

Heidi Nordman

info@harkalankoulu.fi

3. Rekisterin nimi

Härkälän Monitoimikeskus Oy:n asiakastietokanta

4. Rekisterin käyttötarkoitus

Rekisteriä käytetään asiakassuhteen hoitoon, asiakasyhteydenpitoon ja markkinointiin. Rekisterin tietoja käytetään Härkälän Monitoimikeskus Oy:n omaan suoramarkkinointiin, jollei asiakas ole kieltänyt suoramarkkinointia.

5. Rekisterin tietosisältö

Henkilörekisteri sisältää seuraavia tietoja:
Sähköpostiosoite

Asiakkaan verkko- tai paperilomakkeella luovuttamat vaihtoehtoiset yhteydenottoon tarvittavat tiedot, mikäli sähköpostiosoitetta ei ole käytössä.

6. Säännön mukaiset tietolähteet

Asiakkaita koskevat tiedot saadaan asiakkaan suostumuksella häneltä itseltään. Asiakkaan yhteydenottopyynnössä tai uutiskirjeen tilauksessa antamat asiakastiedot. Emme kerää muita tietoja asiakkaistamme.

7. Säännönmukaiset tietojen luovutukset ja tietojen siirto EU:n tai Euroopan talousalueen ulkopuolelle

Tietoja ei luovuteta Härkälän Monitoimikeskus Oy:n ulkopuolelle.

Tietoja ei luovuteta EU:n tai Euroopan talousalueen ulkopuolelle.

8. Rekisterin suojaus

Rekisteriä ei luovuteta ulkopuolisille. Rekisteriin on käyttöoikeus vain niillä Härkälän Monitoimikeskus Oy:n työntekijöillä, jotka tarvitsevat tietoja työssään. Rekisteriin pääsee käsiksi vain käyttäjätunnuksen ja salasanan avulla.

9. Rekisteröidyn kielto-oikeus

Rekisteröidyllä on oikeus kieltää rekisterinpitäjää käsittelemästä häntä itseään koskevia tietoja. Kielto tulee tehdä kirjallisesti sähköpostiin info@harkalankoulu.fi.

10. Rekisteröidyn tarkastusoikeus

Rekisteröidyllä on oikeus tarkastaa rekisteriin tallennetut itseään koskevat tiedot ja saada niistä kopioita. Tarkastuspyyntö tulee tehdä kirjallisesti sähköpostiin info@harkalankoulu.fi.

11. Tiedon korjaaminen ja poistaminen

Rekisterinpitäjä oikaisee, poistaa tai täydentää rekisterissä olevan, käsittelyn kannalta virheellisen, tarpeettoman, puutteellisen tai vanhentuneen tiedon oma-aloitteisesti tai rekisteröidyn pyynnöstä. Rekisteröidyn tulee ottaa yhteyttä rekisterinpitäjän rekisteriasioista vastaavaan henkilöön tiedon korjaamiseksi. Halutessaan poistua rekisteristä, asiakkaan tulee laittaa sähköpostia osoitteeseen info@harkalankoulu.fi.

Säilytämme asiakkaan sähköpostiosoitteen postituslistallamme 10 vuotta. Mahdolliset asiakkuuteen liittyvät tiedot hävitetään kirjanpitolain edellyttämän säilytysajan jälkeen.

Rekisteriseloste